Important

  • Serviciile nu reprezintă și nu înlocuiesc un consult medical, nu conduc la diagnostic cert și nu se finalizează cu recomandare pentru un tratament concret.
  • Serviciile în schimb ajută la interpretarea unor simptome, unor rezultate ale examinărilor și analizelor efectuate, indică unele direcții de investigații suplimentare, dă explicații privind derularea procesului de diagnostic și tratament, dă sfaturi în privința modului de viață privind păstrarea sau recâștigarea stării de sănătate. 
  • Serviciile nu au un caracter de serviciu de urgență - nu sunt recomandate pentru diagnosticarea sau tratarea cazurilor acute sau cu potențial de agravare pe termen scurt. Răspunsul, în funcția gradului de complexitate al cazului, se primește în 2-5 zile lucrătoare calculat din momentul acceptării cazului pentru analiză și urmată de efectuarea plății serviciilor. 
  • Serviciile sunt oferite în limita competenței medicinii de familie, privind interpretarea unor simptome, stări potențial patologice, analize, examinări efectuate, a conduitei și stilului de viață. Prestatorul are dreptul de a refuza prestarea serviciului în cazul în care consideră că nu are competența profesională în cazul respectiv, sau pe motive deontologice sau în cazul în care consideră că nu poate furniza elemente profesionale în plus față de o situație prezentată.  

Procesul

Procesul de prestare a serviciului constă în: 
  • Completarea unui formular de cerere a serviciului care se compune din: istoric medical - date de identificare (nume, prenume, vârsta, sex),boli cronice și preexistente mai importante, descriere compactă obiectivă a principalelor simptome,  anexare în format predefinit (pdf. etc) a rezultatelor investigațiilor efectuate, bilete de externare, scrisori medicale,  poze digitale de calitate sugestive pentru afecțiune.
  • Acceptul prin bifa a regulamentului (am luat la cunoștință regulamentul, am vârsta împlinită de 18 ani, îmi dau acordul pentru analiza tuturor datelor comunicate, sunt conștient că serviciul nu înlocuiește un act/consult medical)
  • Se face analiza cazului, din care rezultă acceptul sau refuzul cazului pentru prestare de serviciu, rezultatul cu o ofertă de preț (calculat în funcție de complexitatea cazului) se comunică în scris pe adresa de email comunicată de către persoana solicitantă
  • În caz de accept al ofertei, acesta își confirmă în scris acceptul pentru ofertă, plata serviciului în contul bancar menționat al prestatorului, despre plată se trimite prin email confirmarea plății efectuate.
  • Din momentul efectuării plății, în termen de 2-5 zile lucrătoare solicitantul primește răspunsul în scris de la prestator sau primește o propunere pentru un termen pentru o sesiune live.

 

Programează o consultație acum

Nu lăsa incertitudinea să-ți afecteze liniștea. Programează o consultație virtuală și transformă rezultatele tale medicale în răspunsuri clare.

AirCare Template Shape